17 februari 2014

Taggtråden...

blev faktiskt inte så hemsk som jag var rädd för!
Sjalen Josephine kommer nog att bli väl använd till sommaren, lite "småsticksig" men det är nog inte mer än jag klarar av... tror jag... ;)




Mitt nyaste stick projekt är att sticka en sjal med pärlor! Painted Fern Shawl är riktigt kul att sticka och det blir sååå fint med pärlorna :) Bild kommer om jag lyckas övertala mobilen att skicka över bilderna till datorn! Det har bara slutat fungera och jag blir knäpp på att försöka lösa det :/

Jag har fått lite vårkänningar i färgkastrullerna också så lite nytt har det kommit in i Etsy-shopen, ta en titt :)


2 kommentarer:

  1. Sjalen är som en dröm! Ja, pärlor, ja. Det vill jag också prova men hittar inga små nog så jag bör nöjd med tillräckligt stora hål... ��

    SvaraRadera
  2. Hittade yttepyttesmå pärlor hos Knapp Karlsson :)

    SvaraRadera