24 april 2012

Slapp tisdag...

Ledig dag idag, härligt!
Har inte gjort många knop idag t.o.m katterna tyckte att det var läge för sovmorgon och det är inte det vanligaste, dom brukar leka tafatt så tussarna ryker om morgnarna, men inte idag! Så här såg det ut ända fram till halv tolv tiden...

Funny öppnade ett öga på glänt när kameran kom fram

Liston öppnade bara ett halvt, tröttisar :)

Har suttit stor del av dagen framför datorn och funderat över stora beslut... vilket garn ska jag välja till mitt eventuella semesterprojekt... finns ju sååå mycket fint!

Fram på eftermiddagen tyckte jag det var dags för lite frisk luft, solen har ju visat sig i dag och temperaturen har varit klart godkänd, så fram med kameran och på med gummiskorna. Att ta med kameran på promenaden har jag kommit på är ett perfekt sätt att hålla nere tempot när jag går och det gör att jag faktiskt kan gå ganska långt nu jämförelsevis mot för ett år sedan, härligt! känner ett liiiiitet litet hopp om att en dag kunna springa igen men det tar nog ett bra tag till... längtar...

Så mina vänner, så här såg det ut i mitt grannskap idag. Ha en bra dag, för det har jag haft :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar